Wednesday 29 July 2009

Project Kek Lapis...

Kek Lapis Corak (takde nama lagi..hehehe)

Kek Lapis Corak lagi...(korang bg la nama yg sesuai)


Kek Lapis Asam Manis

Kek Lapis Evergreen

Kek Lapis Oren Peanut Butter

Kek Lapis Oreo 3 Rasa

Kek Lapis Tembikai


Kek Lapis Blueberry

Antara kek lapis yg aku buat utk anak sedara aku. Mcik dia nak practis buat kek banyak2 latihan untuk buat kek masa nak raya nanti - Insyaallah. Mudah-mudahan aku diberi kesihatan yg baik mcm thn2 sebelumnya ketika bulan ramadhan. Tahun ni tak nak ambik order berlebihan takut tak terbuat nanti :), kita tak tahu kesihatan kita mcm mana di masa akan dtg.
Korang layan la gambar ek..gambar tu kwn baik aku yg tlg editkan jadi nampak la lawa dan berseri kek aku mcm tuan nya ahakssssssss....pasan jap hahahaha

TQ utk kwn aku yg tlg editkan gambar...:)


P/s: nak order utk raya? :) sila email or sms ye...

0 comments: