Wednesday 1 July 2009

Colouring Contest @ MCD

Yg masuk game je dpt poskad & sign Ronald

Haziq masuk game

Ronald
Rifki Haziq
My HAZIQ
Tgh mengaler...
Hadiah

Ahad lps Haziq masuk peraduan mewarna kat MCD Giant Plentong. Punya la ramai org, dah la aku dtg lambat sebab ada sedara belah ayah aku datang bertandang ke umah. Lps register budak2 ni semua pon start la mewarna, mereka di beri masa selama 1 jam 30 min untuk siapkan. Anak aku tu excited sgt le nak mewarna sekali dah 45 min aku tgk muka dia dah melambangkan betapa boringnya dia..hahaha..sian plak aku tgk. Haziq tu tak ble aku gerak sket, mula la mata dia melilau cari aku, takut beno aku ilang...

So layan gambo....Haziq tak dpt hadiah pun..yg menang ketegori umur dia semua pompuan hehehe, tau je la budak lelaki ngaler mcm mana kan..yg sedapnya betapa baik nya anak aku bg pinjam kat sorang budak pompuan kaler..sampai kontot2 crayon anak aku. Budak tu menang...hehehe









0 comments: