Monday 1 June 2009

Jemputan....

Offer Letter...sori kecik plak

Salam Hari Isnin Semua....Hr ni dah 1 June ye, cepat tol masa berlalu. Tak lama lagi dah nak puasa..lps tu Syawal pula menjelma. Emmm sebenarnya aku mls tol nak buat keje pg ni..biasa la hr senin, monday bluesssss ahaks....merepek meraban le kat blog ni.

So entry kali ni aku nak citer pasal aku dapat jemputan sebagai fasilitator di Kolej Komuniti Pasir Gudang, Johor. Mengajar Frozen Food. TQVM to my FRIEND - Pn. Harlina Mahdar @ nina @ Sweetlilly yg telah mencadangkan nama aku ke KKPG. Mcm yg selalu nina ckp "rezeki Tuhan bagi, so kita kongsi sama2lah zai". Kelas Frozen food ni Nina jadi Penceramah@Cikgu Besar..aku ni cikgu kecik jer. Alhamdulilah kelas berjalan lancar, Syukur Alhamdulilah. Pd mulanya kami rasa gerun sebab mengajar dlm bilangan student yg ramai tetapi dgn kerjasama dari semua pihak ...AKU BERJAYA w/pon dlm rasa gugup hahaha. Kali ni gambo takde sebab memang x sempat nak snap...cikgu very bzzzz hehehe..
Tgu lps ni..aku jadi fasilitator KEK LAPIS pulak....

0 comments: