Friday 29 May 2009

Gambo Basi - Gerai at Politeknik JB

Lapis Corak..Hijau rasa pandan, Kuning rasa oren & merah rasa s.bery

Ni aku potong kecik2 utk tester....jemput semua amek sorang satu muahaha....

Aku tgh layan customer..yg baju kuning tu bujang aku. Jadi pembantu tanpa gaji hehe..TQ ajiq


Me & nina
Ni aku lerr....hehehe (time ni mcm kecik plak aku hehe)

Kek Lapis aku....(cun tak sticker aku?)

sape la yg busy sgt tu muahaha....

Belek2 gambo dlm file terjumpa gambo nih..rasanye blom ada entry lagi. Kalo g blog nina tu ada la kot..hehehe aku ni spt biasa la ada angin br le rajin up date.



Nina dpt jemputan sempena mgu usahawan kat politeknik JB so dia ajak la aku sekali. Nina kata ada rezeki ni kita kongsi2 la zai..Insyaallah makin banyak nanti rezeki yg Tuhan bagi. Thanks a lot frenz..



Aku mcm biasa le buat kek lapis tp x le bnyk sgt, takut la plak tak laku..yelah sana tu semua student kang tak larat plak nak membeli kek lapis aku. Nina jual coklat, cupcake, tart... So Layanzzzz gambo2 aku ni ye..korang tgk aku ada sticker cun tawwwwwww muahahaha

0 comments: