Thursday 22 January 2009

citer basi

Kasut Hantaran

Kain ela utk baju melayu

Bekas cincin & bunga rampai


Gambar lama...aku naik Kl semata-mata nak buatkan hantaran anak sedara ku. Mcm la aku ni reti sgt hehe..abih da dok call tanye bila nak dtg, aku pon amek cuti. tapi kali ni aku g naik bus, sorang2 diri tanpa bodyguard. Mula2 tu aku kecut jugak..tp alhamdulilah aku selamat smpi.
Kali ni naik KL bukan hanye g buat hantaran tp juga utk ngedate dgn geng dr cari.com ~ dak nomie. Thanks nom sudi jumpa aku ye..siap jadi driver aku haha..dia kata aku garang sebab first time jumpa dah kene marah. Mana aku tak marah dah le aku menapak dr umah akak aku nak jumpe dia..dah tau tu aku lagi mau call2, dah ler tgn aku berat jinjit kek lapis dia hahahaha..padan muka ko dik tak pasal2 kene sembur hehe..neway gambo berdua xde sebab adik aku ni pemalu orgnyer, jln dgn aku pon dok pegang tgn..takut aku lari agaknyer..

so kali ni aku cuma ltk gambo hantaran ye..aku buat 9 tp gambo lain dlm hp blom donlod..ni gmbo yg ada..so layanzzzzzzzz ~ perlu diingatkan bahawa hantaran tu aku amek masa 2 hr satu mlm utk disiapkan..smpi x cukup tido, so dlm bus ke jb aku tido lena..mcm atas tilam hik..

0 comments: